26 Ocak 2015 Pazartesi

Maybelline Color Sensational 630 Velvet Beige

Herkese merhaba,
Bugün sizlerle günlük makyajımın vazgeçilmez rujunu paylaşıyorum.

Esmer olduğum için genelde nude renkler bende hem açık hem pembe duruyor. Bu yüzden bende kahverengiyi görünce aldım ama içinde pembe ışıltılar olduğunu günışığında fark ettim.
Günlük kullanım için gerçekten çok uygun, tam bir sür-çık ruju.
İçinde pembe ışıltılar bulunuyor ama çok bariz bir şekilde 'ben burdayım!' diye bağırmıyor.
Kalıcılığı gerçekten çok az ben 1-2 saatte bir tazeliyorum.
Çizgilere doluyor. Dudağınıza peeling yapıp uygulamanızı öneririm.


Okuduğunuz için tesekkürler, hoşçakalın!


2 yorum:

  1. Dudaklarına bayıldım maşallah, bu ruju çok seviyorum, dudaklarında ki duruşuda bir ayrı hoş.. Bu arada bende bloguma katılmanı dilerim..Sevgiler..

    YanıtlaSil