18 Mayıs 2015 Pazartesi

Favori İkililerim #1 (Pastel-48 & Kate Moss-03)

Herkese merhaba.
Bu yazımda sizlerle karıştırarak kullanmayı sevdiğim rujlardan bahsedeceğim.
Bir seri oluşturmayı düşündüm, bu da birincisi :)
(Dudak üstünde herhangi bir oynama yapılmamıştır. Sadece dudak çevresi bulanıklaştırıldı.)


Gördüğünüz gibi birbirine gerçekten zıt olan bu iki rengi kullanıyorum.
Karıştırıldıklarında görüntü şu şekilde oluyor:

-Pembeye dönük bir renk haline geliyor. 

-Bir esmer olarak pembe renkte hiçbir rujum yok çünkü kendime yakıştırmıyorum. Ama bu iki rengi karıştırdığımda daha kırmızıya dönük bir ruj oluştuğu için kullanmayı seviyorum.

-Rujların ikisinde de çizgilere dolma sorunu olduğu için bu sorunu yaşıyorum. 

-Peeling yaparak uygulandığında daha pürüzsüz bir görünüm sağlıyor ancak bu şekilde de görmeniz için peelingsiz uyguladım.

Sizin bu şekilde karıştırarak kullandığınız rujlarınız var mı? Neler? 
Okuduğunuz için teşekkürler!



7 yorum:

  1. Mrb, ne tatlı bir pembe ton ruju olmuş :) banada beklerim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum :) hemen geliyorum

      Sil
  2. merhaba blogunu takibe aldım banada beklerim :))
    Blogumdaki blog keşif etkinliğine katılarak blogunu tanıtabilirsin
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar ben de renkleri karıştırarak sürerdim. artık makyajımı alelacele yaptığımdan heralde unutmuştum. güzel bir renk elde etmişsin çok beğendim:)

    bana da beklerim suslubykus.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz zaman alıyor, teşekkür ederim ben de çok beğeniyorum :)

      Sil
  4. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca ufak bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil