11 Mayıs 2015 Pazartesi

Loreal Paris Mega Volume Miss Manga

Herkese selam! Bugün sizlerle günlük makyajımda genel olarak tercih ettiğim rimelini paylaşıyorum.

Genel olarak çok kısa olmayan ama mükemmel de durmayan kirpiklere sahibim ama günlük makyajımda daha az volum ve daha az uzunluk veren rimelleri tercih ediyorum. Sonuçta derse girerken kimsenin size 'BAKIN MARLYN MONROE GELMIŞ!' demesini istemeyiz(en azından ben istemem:)).

Dolayısıyla da ben bu rimeli günlük olarak kullanmayı çok seviyorum. Fırçasına yakından bakacak olursak: 
Kısa-uzun karışık kıllar içeriyor. Dolasıyla en küçük kirpiklerinize kadar yetişiyor ki giderek küçülen fırçası da bu görev için yapılmış olmalı.
Dökülme elbette ki yapmıyor ve hafif de olsa kıvrıklık verdiğini söyleyebilirim.
Dediğim gibi sadece günlük olarak kullanılabilir, özel günlerde sizi tatmin etmeyecektir.

Okudugunuz için teşekkürler, hoşçakalın!

2 yorum:

  1. bende denemiştim canım. pek memnun kalmamıştım. senin de dediğin gibi ancak günlük kullanım için kullanılabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum :) yorumun için teşekkürler :)

      Sil